marți, 27 martie 2012

De vorba cu Danu Boian

      Daca vom lua cintaretii autohtoni vom observa ca multi dintre ei nu sunt stilati deloc. Au o tinuta scenica destul de obisnuita, mai pe scurt zis  FARA  GUST. Insa exista si unii care poarta tinute destul de deosebite si interesante. Am cautat un stil ce v-ar putea interesa si pe voi si care cred ca il apreciaza multi dinte noi. Stilul lui Danu Boian ma interesat din primele iesiri la tv. Este o persoana care se deosebeste de toti ceilalti prin stilul sau si m-am hotarit sa il interoghez in legatura cu aceasta.

1. Cine este idolul tau?
    Danu: Lil Wayne, Bruno Mars Shi Eu!

2. Cum se numeste stilul tau de imbracaminte?
    Danu: Nu are o denumire fixa, pentru ca mi-l creez singur mereu si are uneori si influente din stiluri absolut diferite imbinate intrunul!


3. De unde iti procuri aceste tinute deosbite (din MD sau poate de undeva prin Europa)?
    Danu:  Cind locuiam in MD imi procuram si de aici si din EU, insa acum deja doar din EU caci aflindu-ma in Vienna am o alegere mai densa!

4. Cum reactioneaza cei din jurul tau cind iesi in asa tinute?
    Danu: Depinde unde, in tarile EU nu reactioneaza deloc ca e ceva OK, la noi e putin mai complicat ca nu toti inteleg unele chestii insa important e sa nu le dau atentie!

5. Ai schimba ceva in stilul tau sau te simti bine asa cum esti?
   Danu: Eu mereu schimb ceea ce nu-mi place, insa acum n-as schimba nimic!



6. Ai observat persoane care te copie in stil?
   Danu: Da, destul de multe!

7. Daca s-ar face un top despre stilul starurilor din MD, cam ce loc crezi ca ai putea lua?
   Danu: Sint sigur ca 1!

8.Cum crezi pentru o tinuta de invidiat este nevoie de sume mari de bani sau poti avea un tinuta buna cu o suma mica ?
  Danu:  Cred ca banul nu joaca cel mai important rol in acest domeniu, e important sa ai gust si creativitate, iar cu bani mici uneori poti face lucruri mari!

9. Brandul pentru tine conteaza sau nu prea dai atentie reclamelor si firmelor renumite?
   Danu: Uneori conteaza, insa in ultima perioada cam nu le dau atentie!

10. Ce sume cheltui pe luna pentru tinuta care o ai?
     Danu: Nu cred ca e cazul sa vorbesc despre sume insa mult mai putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu