sâmbătă, 7 aprilie 2012

Cele mai trasnite unghii

   Fiecare domnisoara prefera sa aiba o maniuchiura cit mai ingrijita, pentru aceasta megeti la diferite saloane de frumusete sau unele fac proceduri in conditii casnice. Insa exista oameni care iubesc sa deie friu liber imaginatiei si merg la diferite metode de decorare a unghiilor. Deja avem si unghiile 3D.
    Modelele 3D pentru decorarea unghiilor se obtin prin aplicarea unei substante speciale pe unghii, pentru a obtine forma dorita.

   Cand sunt create modele complexe, cum ar fi florile, fiecare detaliu este realizat separat si lipit apoi pe unghie.

   Desi tehnica folosita nu este neaparat dificila, pentru a obtine adevarate opere de arta, cum sunt cele afisate, este nevoie uneori de cateva ore.

   Modelele pe care le veti vedea fac parte din categoria "extrem" si nu sunt recomandate decat in cazuri speciale, cum ar fi o petrecere cu tematica.

    Unghiile personalizate sunt la moda si in randul vedetelor, Fergie fiind una dintre celebritatile pasionate de acest trend.

    Daca nu ai timp sau rabdare pentru a-ti decora unghiile astfel, poti opta oricand pentru manichiura frech.
Cu un french ingrijit vei face o impresie buna la intalnire de afaceri, dar si la un cocktail.

Mishelle : fata cu chip de inger!

      Frumoasa interpreta Mishelle pe linga faptul ca are o voce foarte superba, are si un stil de imbracaminte pe cit de deosebit pe atit de original.

    Prin ce se difera de celeilalti artisti autohtoni stim cu totii, pe linga ceea ca este o cintareata renumita in alte tari Mishelle apare pe scena in tinute foarte deosebite. Rochiile clasice, cocktail nu ii lipsesc tinerei interprete la nici un concert, ceea ce ii accentueaza femenitatea , rafinamentul, sexualitatea si altele.

5 curiozitati despre Karl Lagerfeld

Karl Lagerfeld este unul dintre cei mai influenti designeri vestimentari. Desi se bucura de faima si apreciere, cariera lui nu este lipsita de controverse. Afla 5 informatii inedite despre viata lui: 

 1. Personaj controversat


    De-a lungul timpului, cariera designerului a fost presarata cu anumite controverse care i-au sporit popularitatea. Una dintre acesta ar avea legatura chiar cu data lui de nastere. Se stie ca s-a nascut pe 10 septembrie 1933, insa in biografia oficiala este mentionat anul 1939.


curiozitati inedite despte Karl lagerfeld, un designer influent

    Excentric si dezinhibat, a reusit sa starneasca nemultumiri la Saptamana Modei de la Milano in 1993.

    La prezentarea colectiei Fendi, Karl Lagerfeld a inlocuit manechinele profesioniste cu striperi si actori din filmele pentru adulti. Show-ul a fost considerat scandalos si a determinat-o pe Anna Wintour sa plece din timpul prezentarii.
 

2. Un designer influent si un fotograf renumit


    Karl Lagerfeld este unul dintre cei mai importanti creatori de moda. S-a format ca designer lucrand pentru case de renume precum Balmain, Jean Patou, Krizia, Chloe si Fendi.

    In prezent se situeaza in topul celor mai influenti creatori de moda si numele lui este asociat involuntar cu lumea luxului si a elegantei.

    A preluat departamentul de creatie al caselor Chanel, Fendi si isi exprima toata libertatea creativa prin intermediul propriului brand, Karl Lagerfeld. Nu doar pasiunea pentru moda i-a adus notorietate. Fotografia este o alta arta pe care o stapaneste cu maiestrie. Lagerfeld a realizat campanii de promovare pentru brandurile care-i poarta semnatura dar a facut pictoriale excelente si pentru revistele Vougue, Harper’s Bazaar sau Numero.


Cele mai puternice 10 nume din industria luxului

   Vremurile de criză au afectat brandurile de lux ale lumii, însă deşi cifrele au mai scăzut, renumele lor a rămas la fel de puternic. După o analiză atentă, putem observa că, în ultimii cinci ani, industria luxului a fost dominată de aceleaşi 10 nume, companii puternice, care nu au făcut niciodată compromisuri şi şi-au păstrat identitatea, chiar şi în plină criză economică.

Nr.10: PRADA

  Valoarea brandului: 2.7 miliarde de dolari


   Forta acestui nume a înconjurat mapamondul de mai bine de 9 decenii, iar filme arhicunoscute precum Diavolul se îmbracă de la Prada dovedesc acest fapt. Designerul Miuccia Prada a urcat brandul pe noi culmi, astfel încât orice milionar care se respectă, femeie sau bărbat, trebuie să aibă în garderobă un costum, o geantă, pantofi sau ochelari cu însemnul Prada. Cu aproape 60 de buticuri deschise pe toate continentele, Prada îşi urcă cifra de afaceri în fiecare an şi rămâne unul dintre numele de referinţă în modă.

Nr.9: FENDI


   Încă un brand foarte cunoscut, Fendi este renumit în lumea modei nu numai pentru logo, cât şi pentru accesoriile de piele de o calitate extraordinară, mai ales renumita poşetă-baghetă, lansată de serialul Sex and the City în anii 90 şi renăscută în 2009, oferind clientelor ocazia să îşi aleagă singure culoarea poşetei, din 10 culori Pantone. Astfel, energia elegantă a acestui brand l-a propulsat drept unul dintre cele mai cunoscute în industria luxului.

Nr.8: CARTIER

Valoarea brandului: 3.96 miliarde de dolari


   Cartier este un alt nume remarcabil în lumea bijuteriilor, arhicunoscut pentru delicateţea şi eleganţa designului specific bijuteriilor sale. Încă din 1847, de când şi-a început activitatea, acest nume a servit în primul rând personalităţilor regale. Acum, pe lângă regalitate, bijuteriile Cartier sunt preferatele celebrităţilor şi un semn de bunăstare şi elegantă printre milionarii lumii. O bijuterie Cartier este simbolul superlativ al luxului!

Nr.7: MOËT & CHANDON

Valoarea brandului: 4.85 miliarde de dolari


   Când imaginea unei băuturi este una dintre cele mai distinse actriţe de la Hollywood, atunci ştim că acea băutură nu este orişicare. Când actriţa este Scarlett Johansson, băutura este cea mai distinsă şampanie care se numeşte Moët & Chandon. Prezentă pe piaţă din 1743, compania producea şampanie în primul rând pentru curţile regale, lucru pe care îl face în continuare, fiind singura şampanie savurată de către regina Elisabeta a II-a. Prin urmare, dacă vrei să impresionezi cu adevărat, toarnă în pahare şampania care are savoarea luxului.

Nr.6: HENNESSY

Valoarea brandului: 5.37 miliarde de dolari


   Când spunem o băutură fină, spunem coniac, când spunem coniac, spunem Hennessy - coniacul care se impune să fie prezent în barul unui milionar. Cu vânzări de peste 50 de milioane de sticle anual, Hennessy este cel mai vândut coniac din lume, deţinând 40% din piaţă. Gustul distins al acestei băuturi se datorează reţetei vechi, care şi-a păstrat farmecul şi pentru că la conducerea companiei s-au aflat de-a lungul vremii numai moştenitorii lui Richard Hennessy, cel care a lansat produsul pe piaţă în 1765.

Horoscop: moda pentru fiecare semn zodiacal

   Afla ce haine si accesorii ti se potrivesc, in functie de semnul zodiacal sub care te-ai nascut. Ce moda ti se potriveste in functie de ce element esti: foc, aer, pamant, foc, apa.


 Elementul Foc - Berbec, Leu si Sagetator

    
 
    Stil si culori - Zodiile de foc sunt dinamice, atrag atentia prin impulsivitate, prin dinamisim, dar si prin mult bun gust. Rosu si auriul aduc un plus look-ului lor.
    Accesorii – Va plac accesoriile care au impact vizual fie prin marime, fie prin culoare. Bijuteriile cu pietre, cristale, margele si mai ales bijuteriile din aur va sunt foarte dragi.
   Parfumuri – Va place sa purtati dumneavoastra parfumul, si nu invers : el pe dumneavoastra. Arome fresh, naturale, cu iz de plante. Moscul e unul pe placut dumneavoastra, intr-adevar.





  
 Elementul Pamant – Taur, Fecioara, Capricorn

   Stil si culori – Pentru dumneavoastra moda si imaginea sunt foarte importante in viata. Avand o atitudine ferma, preferati stilul clasic, nuantele neutre.
   Accesorii – Zodiile de pamant sunt indraznete, asadar, gasesc interesant sa se aduca in evidenta prin genti, ochelari de soare si ceasuri. Sunt accesoriile dumneavoastra preferate!
   Parfumuri – Parfumuri cu esenta de lemn de santal si cedru va atrag intitdeauna atentia.





        

Curiozitati din lumea modei



                   Coco Chanel

    Coco Chanel a lucrat ca vanzatoare intr-un magazin de lenjerie de dama. Se pare ca
intr-adevar legendele pornesc de jos.
Prima rochie semnata Yves Saint Laurent a fost numita „Soiree de Paris” si a fost facuta celebra de fotograful Richard Avedon, o data cu aparitia sa pe coperta revistei „Harper’s Bazaar”, purtata de modelul Dovima intr-o pozitie dramatica, intre doi elefanti.
    La varsta de douazeci si cinci de ani, Hubert de Givenchy era cel mai tanar designer parizian. Desi primele sale colectii au fost caracterizate - din motive economice - de folosirea unor materiale ieftine, ele starneau atentia prin croiala.


 Gucci - simbolul luxului
    Sex, putere şi avere sunt trei cuvinte ce pot defini Gucci. De la începuturile umile şi până a ajuns în vârful piramidei, Casa Gucci a cunoscut multe răsturnări de situaţie, care nu au făcut decât să sporească succesul acestei mărci de lux.

   Totul a început în 1881, odată cu naşterea lui Guccio Gucci, fondatorul acestui gigant al modei. Provenind dintr-o familie de meşteşugari, în adolescenţă el s-a mutat la Paris şi apoi la Londra, ocupând funcţia de coordonator al restaurantului Hotelului Savoy. Locuind într-unul dintre cele mai cosmopolite oraşe din lume, Guccio a observat şi a asimilat diferite culturi, idei, stiluri şi a învăţat despre estetica sofisticării. Când s-a întors în Italia, în 1920, Guccio şi-a deschis primul magazin Gucci în Florenţa, cu un capital de 30.000 de lire.

   Primul succes al magazinului Gucci a venit odată cu creaţiile artizanale din piele şi cu accesoriile pentru şaua de cal.
   Pe măsură ce a crescut numărul clientelei rafinate, magazinul Gucci a evoluat, încet şi sigur. Familia s-a înmulţit, iar fiii lui Guccio Gucci au deschis primul magazin de peste ocean, în New York, în pofida obiecţiilor susţinute ale tatălui lor, care a şi decedat în acelaşi an.

   Fraţii Gucci au perseverat în creaţiile lor şi au inventat modele ce urmau să devină "clasice" în istoria modei. În această categorie se încadrează poşeta cu baretă din bambus, cataramele de curea cu însemnul mărcii, fularele, genţile de călătorie şi pantofii cu lanţ.

   Anii '60 au marcat explozia "Statutului de simbol", iar Gucci şi Florentine Pucci s-au numărat printre primele mărci italieneşti de prestigiu internaţional. Producţia pieselor Gucci a cunoscut o creştere impresionantă odată cu deschiderea unei fabrici imense la periferia Florenţei.

   La începutul anilor '90, designerii s-au hotărât să reevalueze valorile familiei Gucci, şi anume artizanatul din piele.

   Pentru a depasi criza, ei au redus numarul pieselor comercializate de la 20.000 la 5.000, concentrându-se numai asupra celor mai bine vândute produse. Au micşorat chiar şi numărul distribuitorilor, la acestă oră existând numai 180 de magazine Gucci în întreaga lume.

    În '93 Gucci a angajat un tânăr designer american - Tom Ford, iar această mişcare urma să salveze brandul şi să-l aducă pe cele mai înalte culmi ale succesului. Ironia sorţii este că Gucci era cât pe ce să-l concedieze pe "binefăcător" la începutul carierei, deoarece îi considera creaţiile "mult prea trendy".

   Din 1994, când Ford a fost numit Creative Director, Gucci a început să producă haine şi accesorii de lux ce emanau senzualitate, feminitate şi stil, susţinute de campanii publicitare foarte îndrăzneţe şi futuriste. În tot ceea ce a creat, Tom Ford a mizat pe sex, şi nu a greşit deoarece noua alură a adus Casei de modă un succes fără precedent.

   Astăzi, Casa Gucci este mai mult decât un magazin, un brand sau o casă de modă. Este un "trend setter" internaţional, plagiat de miliarde de contrabandişti, şi vârful de lance al prezentărilor de modă.

   Nici vedetele nu sunt insensibile la simbolul luxului. De la Grace Kelly până la Christina Aguilera, staruri din toate domeniile au vrut să-şi asocieze numele cu Gucci.

vineri, 6 aprilie 2012

Rolul machiajului in viata noastra. Cum ne machiem anul acesta?

      Din cele mai vechi timpuri, cosmeticele au avut un rol deosebit de important in transfigurarea femeii.In toate culturile, cosmeticele au ajutat la infrumusetarea chipului si au transformat adeseori un chip comun intr-o infatisare deosebita.

      Machiajul in tendintele anului 2012 promoveaza alaturarea neasteptata ale tipurilor de fard de pleoape mate si stralucitoare, neutre si extrem de pigmentate. Aceste treceri inedite de la o extrema la cealalta si punerea lor laolalta au putut fi observate pe covorul rosu, acolo unde celebritatile au adoptat deja influentele inspirate de makeup artisti pentru anul in curs.

    Daca vrei sa iti readaptezi stilul de machiaj fardului de pleoape in tendinte, iata care sunt recomandarile specialistilor pentru 2012.

    Culori si texturi

    Printre culorile populare in materie de fard de pleoape se numara, in principal, nuante pamantii si neutre cu tente de bronz, precum si diferite texturi precum cele stralucitoare si mate.

   Se remarca in mare masura pete puternice de culoare, asa cum sunt rozul aprins si portocaliul-rosiatic. Alaturi de acestea ocupa locul fruntas in lista tendintelor culori pastelate ca lila-ul discret, rozul trandafiriu si galbenul foarte deschis.

   Fardul de pleoape tinde sa piarda din intensitate si sa fie preferat in varianta crem sau pala, astfel incat sa accentueze ochii aproape insesizabil. Anul 2012 pune mai degraba accent pe machiajul buzelor in nuante stridente.

   Makeup artistii recomanda combinatiile ce culori cu auriul sau bronzul, pentru a echilibra un machiaj cu ruj aprins. Acest stil a putut fi admirat la actritele Sofia Vergara si Angelina Jolie, la gala Globurile de Aur.

  Adaptarea fardului de pleoape stilului tau

    In timp ce tendintele in frumusete arata minunat pe covorul rosu si in prezentarile de moda, oricat de indraznete ar fi, cateva propuneri de stil pot fi putin prea extravagante pentru a fi purtate in viata de zi cu zi.

   Adaptarea fardului de pleoape in tendinte stilului tau se poate realiza prin mici trucuri speciale. De pilda, poarta rozul aprins aplicat intr-o linie fina pe pleoapa, nu in cadrul unui machiaj smokey eyes.

   Incearca un machiaj retro de tip "Hollywood" cu buze in nuanta zmeurei si pleoape neutre, accentuate cu tus negru. Machiajul "smokey eyes" nu trebuie sa fie realizat doar cu nuante de negru, ci cu ajutorul verdelui, galbenului si lavandei.

Cea mai frumoasa femeie din lume din anul 2012

 
 Frumusetea invinge totul. Miranda Kerr este frumoasa, senzationala, sexy si a fost desemnata  de catre revista WHO ,,Cea mai frumoasa femeie din lume,,  in anul ,, 2012.
Ingerasul Victoria's Secret, in varsta de 28 de ani, a fost votat de cititorii publicatiei Who, care este versiunea din Australia a revistei americane People, cea mai frumoasa persoana din lume.


   Pentru a celebra distinctia primita, Miranda a fost protagonista unei sedinte foto cu totul speciale, alaturi de Flynn, baietelul in varsta de un an si doua luni pe care il are impreuna cu actorul Orlando Bloom, si a dezvaluit in paginile revistei ca viata ei s-a schimbat radical de cand a devenit mama. Daca inainte sa aiba o familie muncea chiar si 18 ore intr-o zi, acum Miranda spune ca iti petrece majoritatea timpului cu fiul ei.

  "Sunt mai intai sotie si mama si abia apoi vine munca", a adaugat aceasta.

   Miranda Kerr, in varsta de 28 de ani, este un fotomodel australian. Aceasta s-a facut remarcata pe podiumurile internationale in calitate de model al casei Victoria's Secret.

   Miranda este casatorita din 2010 cu actorul Orlando Bloom, cu care are impreuna un baietel - Flynn- , in varsta de un an si doua luni.