vineri, 11 mai 2012

O data cu sezonul verii va aduc ceva nou!


    Hainele viu colorate ne fura ochii, magazinele fiind pline de felurite modele de fuste, rochii scurte, lungi si felurite accesorii. Rosu, verde, galben,turcuaz sunt culorile verii, culorile care vor invada toata tara.

     Mergind prin magazin am vazut o stofa foarte draguta. M-am tot gindit ce pot face din ea si iata ce mi sa primit. O fusta destul de dragutza ce va cuceri zeci de priviri in acest sezon, plus la asta am adaugat niste accesorii foarte fine. O bratara si o brosa bant pe care o poti prinde in par sau la o maicuta de vara.


  
Sper sa va placa ceea ce am facut.
  Pot face la comanda dumneavostra astfel de modele de fuste, cu o coloristica mult mai variata. Pentru doritorii de a comanda astfel de modele lasati comentarii, sau scriti pe pagina de facebook.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu